Ο Πούτιν και το ντους...

Πούτιν.Δεν θα έκανα ποτε ντους δίπλα σε ομοφυλόφυλο.Δεν έχω κακές μέρες διότι δεν είμαι γυναίκα



Αποτέλεσμα εικόνας για πουτιν φωτο
Τα σχόλια έγιναν σε σειρά συνεντεύξεων με τον σκηνοθέτη για θέματα που κυμαίνονται από τη γεωπολιτική μέχρι τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων και τον Έντουαρντ Σνόουντεν.   Όταν ο Στόουν ζήτησε από τον Πούτιν κατά τη διάρκεια περιήγησης στο Κρεμλίνο να του αποκαλύψει αν είχε ποτέ κακές μέρες, ο Πούτιν είπε ότι είναι άντρας. «Δεν είμαι γυναίκα, οπότε δεν έχω κακές μέρες. Δεν προσπαθώ να προσβάλω κανέναν. Αυτή είναι ακριβώς η φύση των πραγμάτων. Υπάρχουν ορισμένοι φυσικοί κύκλοι«, είπε χαρακτηριστικά, σύμφωνα με το Bloomberg News, το οποίο έχει παρακολουθήσει την πρώτη έκδοση του ντοκιμαντέρ.   Ο Στόουν έλαβε άδεια για σπάνια πρόσβαση στην καθημερινότητα του προέδρου και πραγματοποίησε αρκετές συναντήσεις με τον Πούτιν σε διάστημα δύο ετών.   Ο Πούτιν χρησιμοποίησε επίσης τη συνέντευξη για να αμφισβητήσει ότι υπήρξε δίωξη ομοφυλόφιλων στη Ρωσία, παρά τον νόμο που υιοθετήθηκε κατά της «προπαγάνδας ομοφυλοφιλίας μεταξύ ανήλικων» και πρόσφατων αναφορών για «γκέι πογκρόμ» στη Ρωσική Δημοκρατία της Τσετσενίας. Όταν ρωτήθηκε αν θα ένιωθε άνετα δίπλα σε κάποιον ομοφυλόφιλο, είπε όχι. 
«Δεν προτιμώ να πάω  μαζί του στο ντους. Γιατί να τον προκαλέσω; Αλλά ξέρετε, είμαι δάσκαλος τζούντο... », είπε ο Πούτιν, γελώντας. Πηγή: www.lifo.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

CIA:Ναρκωτικά, ιερόδουλες και πειράματα σε ανθρώπους.

Β.ΠΟΥΤΙΝ ΠΡΟΣ ΗΠΑ.ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ.

Ισλαμιστές απειλούν με θάνατο Γάλλους καθηγητές.