Καθοδηγητής τζιχαντιστών.Δεν σκοτώνουμε τους άπιστους επειδή μας επιτίθενται αλλά επειδή μας το ζητάει ο Αλλάχ.

Πώς το ISIS με ώθησε να φτιάξω ένα βίντεο το οποίο διεκδικεί την ευθύνη για μια τρομοκρατική επίθεση.

Ο τρομοκράτης ISIS Mohammed Daleel_Ansbach
Πώς το ISIS προσλαμβάνει τους επιτιθέμενους στη Γερμανία; Ποιες είναι οι τελευταίες οδηγίες πριν χτυπήσουν οι τρομοκράτες και σκοτώσουν όσο το δυνατόν περισσότερους αθώους ανθρώπους;
Για μήνες, ο ανταποκριτής BILD Björn Stritzel ισχυρίστηκε ότι είναι ισλαμιστής πρόθυμος να πραγματοποιήσει επίθεση (πάντοτε σε διαβούλευση με τις αρχές ασφαλείας). 
Ο Abu K. ​​είναι ο οδηγός μου στο ISIS. Θέλει να με βοηθήσει στο να κάνω την επίθεσή μου - το θάνατό μου. Αλλά δεν είμαστε ακόμα εκεί.
Πρώτον, ασχολούμαστε με το βίντεό μου που πρόκειται να κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο λίγο μετά την επίθεση. Η επαγγελματική μου κάρτα για το θάνατο. Είναι επίσης το κυνικό, απάνθρωπο σημείο της επίθεσης, όπως το αντιλαμβάνομαι τώρα.
Ο Αμπού Κ. Ενδιαφέρεται πολύ για την επιβεβαίωση του ISIS. Εξακολουθεί να μου εξηγεί τι είδους κείμενο θα έπρεπε να διαβάσω στο βίντεο του μάρτυρα.
"Μην πείτε:" Το κάνω αυτό επειδή μας επιτεθήκατε "ή" Αν σταματήσετε, θα σταματήσουμε επίσης ". Η περισσότερη δύναμη είναι καλύτερη ", γράφει ο Αμπού Κ. Και διατυπώνει:" Το κάνω αυτό γιατί ο χαλίφης μου έχει δώσει οδηγίες να επιτεθώ στους σταυροφόρους και τους πολίτες τους ".
Ο Αμπού Κ. Δηλώνει αναμφίβολα τι είναι το ISIS: "Η όλη ιδέα ότι πρόκειται για πολιτικό πόλεμο είναι λάθος. Τους σκοτώνουμε, επειδή μας είπε ο Αλλάχ και όχι επειδή μας επιτίθενται. Η μόνη διέξοδος για αυτούς είναι να αλλαξοπιστήσουν ή να πληρώσουν έναν κεφαλικό φόρο. "
Οι οδηγίες που παρέχονται από τον Abu K. ​​αντιστοιχούν με τα βίντεο των μαρτύρων από τους επιτιθέμενους στο Würzburg και το Ansbach . Για το ISIS, είναι πρωτίστως η αξία αναγνώρισης των μηνυμάτων που μετράνε. Όλοι υποτίθεται ότι καταλαβαίνουν αμέσως ποιος έχει επιτεθεί εδώ, ανεξάρτητα από τον επιτιθέμενο. "
 Δεν έχει σημασία για τον Abu K. ​​πώς και πού θα κτυπήσω. Επίσης, δεν έχει σημασία που και πόσα άτομα θα χτυπήσουν. Αυτό που έχει σημασία είναι το μήνυμα: το ISIS έπληξε ξανά τη Δύση. Το ISIS εξακολουθεί να υπάρχει, παρά τις προφυλάξεις ασφαλείας. Το ISIS μπορεί να συνεχίσει να σκοτώνει.
Συνεπώς, με ωθεί να του στείλω το βίντεο: "Αν έχει ήδη τελειώσει, στείλτε το τώρα, ώστε να μην χρειαστεί να επιβαρύνεστε με αυτό αργότερα".
Η παραγωγή ενός βίντεο θα ήταν υπερβολικά επικίνδυνη για μένα, ακόμα κι αν φορούσα μάσκα. Για να αγοράσω χρόνο, ζητώ από τον Abu K. ​​αν μπορώ πρώτα να του στείλω ένα σχέδιο του κειμένου για το βίντεο του μάρτυρα. Συμφωνεί: "Φυσικά. Έχω δύο αδέλφια που είναι Γερμανοί ομιλητές και μπορούν να βοηθήσουν. "
Αρχικά δημιουργώ ένα πραγματικό όνομα όσο το δυνατόν πιο αβλαβές ("Markus Nowotny") και ένα όνομα μάχης του τύπου που οι τζιχάντ επιλέγουν για τον εαυτό τους. Αποφασίζω για το "Abu Uthman al-Almani", εμπνευσμένο από τον τρίτο σωστά καθοδηγούμενο χαλίφη του Ισλάμ. Τα μέλη του ISIS έχουν όμοιες ονομασίες. Το όνομα "al-Almani" - το γερμανικό - δείχνει το φόντο μου.
Συμπεριλαμβάνω κάποια λάθη στο κείμενο εξομολόγησης μου, έτσι ώστε οι δύο γερμανοί αδελφοί μου να χρειάζονται λίγο περισσότερο χρόνο. Μεταξύ άλλων, αναφέρω διάφορους νεκρούς τζιχάντ, στους οποίους αναφέρεται επίσης θετικά η ISIS. Προσθέτω τον τύπο "rahimullah" (μπορεί ο Αλλάχ να τον δεχτεί).
Στο κείμενό μου που επικαλείται την ευθύνη, αναφέρω, επίσης, το όνομα του μαχητή Cuspert "Abu Talha al-Almani" και προσθέτω ένα "επιτρέψτε στον Αλλάχ να τον δεχτεί".
Είμαι περίεργος για την αναθεωρημένη έκδοση που θα στείλουν οι γερμανοί αδελφοί. Έχουν διαγράψει το Cuspert από την εξομολόγηση μου; Ή μήπως τον κήρυξαν νεκρό;
Στο υπόλοιπο κείμενο, επαναλαμβάνω τις συνηθισμένες απειλές και τις κατάρες εναντίον των «απίστων» και των «σταυροφόρων»: «Είμαι στρατιώτης του Ισλαμικού Κράτους στη Γερμανία και με την άδεια του Αλλάχ θα κτυπήσω στην καρδιά της πρωτεύουσας του κράτους των σταυροφόρων στη Γερμανία. "

Πηγή http://www.businessinsider.com/how-isis-pushed-me-to-make-a-video-claiming-responsibility-2017-7?r=US&IR=T&IR=T

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

CIA:Ναρκωτικά, ιερόδουλες και πειράματα σε ανθρώπους.

Β.ΠΟΥΤΙΝ ΠΡΟΣ ΗΠΑ.ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ.

Ισλαμιστές απειλούν με θάνατο Γάλλους καθηγητές.