ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ..(VIDEO)

Απίστευτη γκάφα.Μετά την γυναίκα του ευχαρίστησε και την κοπέλα του.

Οπαδός ευχαριστεί τους οπαδούς, τη σύζυγο ... φίλη - αμέσως το λυπάται
Πολλά μπορούν να συμβούν στη ζωντανή τηλεόραση όταν μιλάμε χωρίς να σκεφτόμαστε, πολλά προβλήματα, προβλήματα στο σπίτι, κάτι που ο γκανέζος ποδοσφαιριστής Mohammed Anas (22) έφερε στον εαυτό του όταν μπερδεύτηκε σε μια ζωντανή συνέντευξη μετά από έναν αγώνα στην Premier League της Νότιας Αφρικής την Παρασκευή . 

Ο Anas σκόραρε και τα δύο γκολ για το Free State Stars και ονομάστηκε ο άνθρωπος του αγώνα, σε αγώνα 2-2 με τον Ajax Cape Town, γράφει η Fox Sports. 

«Εκτιμώ τους οπαδούς μας, τη γυναίκα μου και τη φίλη μου 

» Εννοώ τη γυναίκα μου!Ωχ Λυπάμαι , λυπάμαι πολύ. 

Ο Άνας συνειδητοποιεί γρήγορα ότι έχει πει κάτι ανόητο και ξεκινά να τραγουδάει ως δικαιολογία για τη σύζυγό του. 
«Σ 'αγαπώ τόσο πολύ, σ' αγαπώ τόσο πολύ από την καρδιά μου» λέει ο 22χρονος.

Φυσικά το Twitter είχε μια σειρά από ξεκαρδιστικά σχόλια: 

"Οι άντρες σαν τον Mohammed Anas είναι το μέλλον" 

"Ξέρει κανείς αν ο Mohammed Anas είναι ακόμα παντρεμένος;" 

"Δύο γκολ, δύο κορίτσια, ο Mohammed Anas." 

"Καλημέρα στον Mohammed Anas, τη σύζυγό του και τη φίλη του". 

"Ο Mohammed Anas σημείωσε δύο γκολ καθώς και ένα δικό του γκολ κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του."

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

CIA:Ναρκωτικά, ιερόδουλες και πειράματα σε ανθρώπους.

Β.ΠΟΥΤΙΝ ΠΡΟΣ ΗΠΑ.ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ.

Ισλαμιστές απειλούν με θάνατο Γάλλους καθηγητές.