ΝΕΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ ΣΤΟ HOLLYWOOD.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ JODIE FOSTER.

Η Jodie Foster θυμάται το ραντεβου με τον παιδεραστή παραγωγό του Hollywood.

Η σχέση του Χόλιγουντ με  την παιδεραστία ,συνεχίζει να έρχεται στην επιφάνεια. Μετά τις δηλώσεις του Corey Feldman αυτή την εβδομάδα ότι ο ίδιος και ο αείμνηστος συνθέτης Corey Haim υπέστησαν σεξουαλική κακοποίηση από κύκλωμα παιδεραστίας ήρθε και η σειρά της Jodie Foster να προστεθεί στον μακρύ κατάλογο των θυμάτων.
 Η βραβευμένη δύο φορές με Όσκαρ Τζόντι Φόστερ μοιράστηκε μια ανησυχητική ιστορία για την δική της εμπειρία ως 14χρονη στο Χόλιγουντ, σε συνέντευξη στο SBS  χθες το βράδυ.
Η 53χρονη αποκάλυψε ότι ένας άνδρας παραγωγός θέλησε να την βιάσει ενώ βρισκόταν στο σπίτι ενός φίλου.Ο τύπος "προσποιήθηκε" ότι είχε χάσει μια συνάντηση, γνωρίζοντας ότι η μητέρα της ήταν έξω από την πόλη.
"Είχε έρθει  και μου μίλησε,  μου ζήτησε να βγάλω το σακάκι μου και να γυρίσω έτσι ώστε να μπορεί να δει το σώμα μου", θυμάται η Jodie.
"Ξέρετε, ήμουν 14 και κάπως παχουλή με σπυράκια και οτιδήποτε άλλο. Αλλά ευτυχώς ... ο πράκτοράς μου μπήκε μέσα στο γραφείο  και τον χτύπησε στο πρόσωπο".
Η Jodie βρέθηκε στο Hollywood από μικρή καθώς πήρε μέρος στην πρώτη της διαφήμιση όταν ήταν τριών ετών, και πήρε το πρώτο της βραβείο Όσκαρ για το Taxi Driver μόλις στις 14.
"Υπήρχε μεγάλη πίεση που είχα από την οικογένεια ", δήλωσε στον οικοδεσπότη Marc Fennell. «Ήμουν η μόνη πηγή εισοδήματος σε ολόκληρη την οικογένειά μας».
Ως ένας από τους λίγους παιδικούς αστέρες που ποτέ δεν πέφτουν από τις σιδηροτροχιές, η Jodie σκαρφάλωσε σε μια εξαιρετικά επιτυχημένη κινηματογραφική καριέρα, κερδίζοντας Όσκαρ για την σιωπή των αμνών και τους κατηγορούμενους , ενώ παράλληλα σκηνοθέτησε  ταινίες όπως το The Beaver και το νέο δράμα της, Money Monster .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

CIA:Ναρκωτικά, ιερόδουλες και πειράματα σε ανθρώπους.

Β.ΠΟΥΤΙΝ ΠΡΟΣ ΗΠΑ.ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ.

Ισλαμιστές απειλούν με θάνατο Γάλλους καθηγητές.