Μαδούρο.Η Κου Κλουξ Κλαν κυβερνάει τον Λευκό οίκο.

Ο Leftist δικτάτορας και φίλος του Α.Τσίπρα ξαναχτυπά.Η Κου Κλουξ Κλαν κυβερνάει τον Λευκό οίκο.

Ο δικτάτορας της Βενεζουέλας Nicolás Maduro έχει απαντήσει στις κυρώσεις των ΗΠΑ  τη Δευτέρα με ένα εξωφρενικό υβρεολόγιο στο οποία ισχυρίστηκε ότι ο Λευκός Οίκος είναι στα χέρια της Κου Κλουξ Κλαν και αποκαλώντας τις κυρώσεις ένα σύνολο από «ανικανότητα, απελπισία, και μίσος . "

«Είμαι κατά της Κου Κλουξ Κλαν που διέπει τον Λευκό Οίκο και είμαι περήφανος που με πολεμούν με αυτόν τον τρόπο,»είπε ο Maduro κατά τη διάρκεια μιας  τηλεοπτικής εκπομπής της Δευτέρας.
"Πάρτε το όπως θέλετε, αλλά ο λαός της Βενεζουέλας αποφάσισε να είναι ελεύθερος και θα είμαι πρόεδρος ελεύθερου λαού", δήλωσε.
Ο Μαδούρο επανειλημμένα αναφέρθηκε στον Πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τράμπ ως «αυτοκράτορα»  και  κάλεσε  «να τον αποκηρύσσουν» σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες ακόμα περισσότερο και από τον Τζορτζ Μπους.
"Θεωρούν τη Λατινική Αμερική ως ένα σκυλάκι που τρώει την ουρά του και λέει" ναι ", είπε ο Maduro . «Είμαι ελεύθερος και ανεξάρτητος πρόεδρος και αντιιμπεριαλιστής. Είμαι ενάντια στην αμερικανική αυτοκρατορία, είμαι αντιαποικιοκρατικός και αντιρατσιστικός », ισχυρίστηκε.
"Είμαι περήφανος για τις κυρώσεις", είπε, πριν ζητήσει από το ακροατήριο να στείλει το μήνυμά του στα αγγλικά. Με κάποια βοήθεια από την συνάδελφο αξιωματούχο της Βενεζουέλας Tibisay Lucena, επικεφαλής της εκλογικής επιτροπής, ο Maduro είπε στα αγγλικά: «Είμαι τόσο υπερήφανος».
Πηγή http://www.breitbart.com/national-security/2017/08/01/maduro-responds-u-s-sanctions-ku-klux-klan-governs-white-house/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

CIA:Ναρκωτικά, ιερόδουλες και πειράματα σε ανθρώπους.

Β.ΠΟΥΤΙΝ ΠΡΟΣ ΗΠΑ.ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ.

Ισλαμιστές απειλούν με θάνατο Γάλλους καθηγητές.